Ciťte se skvěle ve svém těle

i (dlouho) po porodu

VIDEO: Jaké cviky řeší diastázu, bolesti zad a ostatní potíže?

27.7. 2018Tomáš Kuňák6029x

Nezáleží na tom, zda jste po porodu 2 měsíce, 2 roky nebo i déle. Pokud chcete mít opět hezké a ploché bříško bez diastázy a kýly a zdravá záda bez bolestí, je třeba začít PRAVIDELNĚ CVIČIT SPRÁVNÉ CVIKY.

Je možné, že i Vy jste už zjistila, že ne každý cvik má takový pozitivní efekt. Možná jste už také zjistila, že to, co jste byla zvyklá cvičit před těhotenstvím, nyní už nefunguje a necítíte se při tom dobře.

V dnešním VIDEO článku si vše vysvětlíme na konkrétních příkladech. Zjistíte, jaký je rozdíl mezi spatným a správným cvikem, proč některé cviky nejsou vhodné (i dlouho) po porodu a mnoho dalších informací.

Zároveň se naučíte jeden z našich základních cviků AKTIVNÍ LEH, který běžně používáme u našich klientek při řešení diastázy, bolestí zad, kýly, vypouklého bříška nebo ochablého pánevního dna.

Sledujte první video opravdu pozorně, protože se jedná o jedno z nejdůležitějších.

Zároveň doporučuji se také podívat na jiný VIDEO článek – Skutečná příčina diastázy, bolestí zad a dalších potíží a jejich trvalé řešení.

Jaký je konkrétní rozdíl mezi špatným a správným cvičením?

Naučte se AKTIVNÍ LEH a pociťte na sobě správnou aktivaci břišních svalů

Výchozí nastavení

Popis:

  • Lehnete si zády na podložku
  • Kolena jsou pokrčená a zvednutá do vzduchu, na šířku kyčlí a jsou nad úrovni pupíku
  • Dlane položíte na kolena
  • Při záklonu hlavy si jí můžete podložit ručníkem

Provedení cviku

Popis:

  • Mírně prohnete bederní páteř. To znamená, bederní páteř bude odlehčená (netlačte jí do země).
  • Ramena přilepíte k zemi. Budete mít pocit širokých ramen a pocit rozložených zad po celé ploše.
  • Dále ramena stáhnete směrem k pánvi. To znamená směrem dolů od uší.
  • Protáhnete krční páteř temenem. Budete mít pocit dlouhého a protaženého krku.
  • A nakonec jemně zatlačíte dlaněmi do kolen a kolena proti dlaním. Tlačíte opravdu jemně a hlavně se soustředíte na předchozí úkoly!

Co byste měla cítit

Popis:

  • Zpevněné břišní svaly do všech stran.
  • Protaženou a uvolněnou bederní páteř.
  • Ucítíte aktivitu svalů pod lopatkami a mezi nimi.
  • Uvolněné trapézové svaly a šíji.
  • Budete mít pocit dlouhého a protaženého krku.
  • Pocit širokých ramen.

Chyby při cviku

Popis:

  • Zpevněné břišní svaly do všech stran.
  • Protaženou a uvolněnou bederní páteř.
  • Ucítíte aktivitu svalů pod lopatkami a mezi nimi.
  • Uvolněné trapézové svaly a šíji.
  • Budete mít pocit dlouhého a protaženého krku.
  • Pocit širokých ramen.

Přesně takové cviky používáme při práci s našimi klientkami

Je to zkrátka jednoduché. Pokud začnete cvičit správné cviky, aktivovat správné svaly a harmonizovat oblast bříška, beder a pánve, je celkem jednoduché vyřešit všechny potíže.

Hezké bříško bez diastázy nebo kýly, zdravá záda bez bolestí nebo funkční a pevné pánevní dno. Jedná se o pouhé projevy FUNKČNÍ A HARMONIZOVANÉ OBLASTI BŘÍŠKA, BEDER A PÁNVE.

Pokud Vás trápí takové potíže a nejste spokojená se vzhledem bříška, měla byste se zaměřit přesně na takové cviky.

Online cvičební program PRVNÍ KROKY K HEZKÉMU BŘÍŠKU A ZDRAVÝM ZÁDŮM

Naše řešení pro klientky, které nemají možnost pravidelně navštěvovat naše fyzio studio, ale přesto chtějí své potíže úspěšně vyřešit. Náš koncept řešení jsme natočili na videa a sepsali do vzdělávacích textů.

Mnoho našich klientek po celé ČR nám ukázalo, že je možné cvičit podle videí a své potíže vyřešit z pohodlí domova. Pravidelně dosahují skvělých výsledků a dnes můžete i vy.

PRO VÍCE INFORMACÍ KLIKNĚTE NA TLAČÍTKO A URČITĚ BUDETE NADŠENÁ Z CELÉHO KONCEPTU ŘEŠENÍ

Dosáhněte prostřednictvím našeho řešení svých vytoužených výsledků

Máte nějaký dotaz? Zajímá Vás cokoliv ohledně našeho řešení?

Napište nám na info@zdravamaminka.cz

Tomáš Kuňák
Pohybový terapeut, osobní trenér a expert na zdravé cvičení a pohyb „Učím lidi, jak si mohou díky těm správným cvikům sami pomoci od bolestí“ „Zároveň je učím, jak se zdravě hýbat a cvičit, aby kromě svých vysněných snů a cílů dosáhli také zdravého pohybového aparátu bez přetěžování a bolestí“
Komentáře